Bästa och sämsta med 2009

Här är min topp 5 lista på de bästa och sämsta sakerna med 2009

Toppen :)

1. Flytten till nya lägenheten
2. När Athena kom till världen
3. Besöket hos Kusin Micke i Krok
4. Olov, Kristina och Oscars besök, lyckades pricka in då det var vackert väder.
5. Stockholmsweekend med Maria, hade jättemysigt och trevligt trots störtregn större delen av helgen.


Botten :(

1. När jag fick beskeded om broders akuta sjukhusbesök
2. Pappas problem med höften
3. Att broder måste bo i ett kallt hus, jobbigt att inte kunna göra något.
4. Att inte lottoraden suttit än, hoppas på ett bätre vinstår i år.
5. Vädret i Stockholm under min och Marias weekend.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gogubben min! Älskar dig! <3

2010-01-04 @ 18:44:04
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/
Postat av: Majsan

så hoppas vi på ett bättre 2010 istället :D

2010-01-07 @ 12:21:31
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0