Sista dagen avklarad, nu väntar flytt :)

Då var sista arbetsdagen på SYKES avklarad och nu väntar flytt till Skärplinge och min Maria :)

Släpvagnen är packad, imorgon bitti packas bilarna smockfulla sedan åker tre halvstolliga norrlänningar söderut.

Sista arbetsdagen på SYKES avlöpte galant och jag fick en lugn avslutning på veckan, eller hela veckan har varit lugn och skön, precis som det ska vara.

Blev avtackad med både blommor och present, en väckarklocka :D hehe.. undras vaför :D, från mina jobbarkompisar. Arbetsdagarna har varit mycket bra när man är med så bra jobbarkompisar, skämten är många och nivån är väldigt hög och låg med betoning på låg :D
Bjöd på en väldigt god cheesecake, blev mycket bättre än vad jag trodde men gud va mäktig den va :) en bit sen va man mätt i magen för hela dagen.


Nu ska fixa lite och sen väntar sängen, blir en tidig morgon imorgon om vi ska komma fram i skaplig tid.


Skärplige here I come :)

Dags för lite äkta Norrlands Guld i Nord Uppland :P :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är föralltid mitt norrländska guld!! Nu är det bara timmar kvar! Älskar dig!! Pusselipuss!!

2009-03-14 @ 09:24:21
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/
Postat av: Majsan

Jag har något åt dig i min blogg ;-)

2009-03-19 @ 21:02:42
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0