Filmkväll och sovmorgon.

Sa innan vi lade oss igår att imorgon ska jag stiga upp tidigt så man känner att det är vardag igen... vaknade vid 8:30, somnade om... vaknade igen vid 9 tiden somnade om och vaknade en gång till efter 10 och tänkte att jag skulle kliva upp men vips va klockan halv 12 och då pallrade jag mig äntligen upp. Det var kyligt men skönt i sovrummet. Min älskade hade öppnat fönstret på vid gavel men jag sover ju alltid skönare när det är kallt i rummet.. :) :P

Igår kväll hade vi en myskväll med film, god mat, grönsaker och dipp.

Började kvällen med att se Mumien 3 vilket var en besvikelse, de fösta två va ganska bra men den här tredje filmen var inte alls bra tycker jag.  Till den filmen åts en god middag med ungstekta sötpotatisskivor, bea sås och lövbiff.

Efter att den första filmen var avklarad ställde vi i ordning grönsaker med dipp och på med andra filmen som var ARN Riket vid vägens slut. Den va faktist mycket bra tycker jag.

Nu hade klockan blivit rätt mycket men vi hade en film kvar att se. vi hörde 3 filmer för 75kr nere på spelbutiken.
Den sista filmen va inte så lång....  som jag sa till maria... den är inte riktigt 2 timmar, den är bara 1h 60min (1,60) lång :S
Visade sig att den bara var 104 minuter lång. Den sista filmen vi kollade på 10.000 BC som jag blev överrakad av. Har hört att den ska vara jättedålig och så men jag tyckte den var bra iaf.

När vi kollat klart på den här filmen var vi rätt trötta, flabbade för minsta lilla sak, skrattade så fort vi kollade på varandra..... Fattar inte idag vad som var så kul med "den är ju inte riktigt 2 timmar, den är ju bara 1h 60 minuter" men vi skrattade så vi kunde knappt andas.

Nu håller Maria på och dammsuger så det står härliga till, men dammsugaren vill inte alltid som hon vill hehe

Ska skriva ihop lite ändringar på CV sen ska jag skicka iväg ännu en jobbansökan, den här gången är det LÄkemedelsverket i Uppsala som söker en webbassistent till kommunikationsenheten.

Helgen har annars gått fort, på lördagen var vi till Marias bror och hälsade på. Liam har blivit så stor nu och nu börjar han prata lite mer också.

Såg i Olovs blogg att han saknar mig, jag saknar dig också ska du veta och det är bara att höra av sig om det är något.

Nu ska jag göra något annat en stund, börja på på mitt CV kanske och se ifall det är något som man kan göra bättre.... det tyckte iaf jobbcoachen på arbetsförmedlingen när jag var på besök där förra veckan. Skulle göra lite ändringar för att få mer spets på det hela och på så sätt få min CV att stå ut lite mer bland de övriga sökande.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej den där jäkla dammsugarn ska jag slakta.. :P Ja de va mysigt igår älskling! Vi fnittra värre än två små skolflickor :D Du är min go´gubbe du! Pusselipuss!

2009-03-23 @ 14:25:59
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/
Postat av: Majsan

Haha sömntuta!! Lycka till med jobbsökandet och cv:et :)

2009-03-24 @ 11:28:53
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Maria

Mäh när ska du uppdatera här då? Vill ju läsa om vad du pysslar med på dagarna när jag pluggar.. Vi är ju så lååååångt bort i från varandra menar jag.. Ett helt vardagsrum away! :D

2009-03-30 @ 17:46:35
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/
Postat av: big mama

Väldigt lång sovmorgon tycker jag. Har du gått i ide??

2009-04-13 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0