Julen delvis bortplockad.

Nu är julen delvis utdansad i huset.

Vardagsrummet är färdigt. Plockade ner granen och dansade runt den medans jag trasslade med glitter och ljusslingan.
Sen åkte strykbrädan fram och de nya gardinerna fick sig en omgång så nu sitter nytvättade och strukna gardiner i fönstren.

Ska fixa med köket imorgon..... orkade bara fixa i vardagsrummet idag, ska ju ha något och göra imorgon också.
Satte mig och spelade lite Guitar Hero III istället och det gick rätt bra, spelade på medium men jag har inte kommit till de riktigt svåra låtarna i karriär läget ännu men det går bättre och bättre.

Nu ska jag fortsätta att slappa, funderar på att kolla på Ishockey senare, börjar typ halv tre i natt så jag lär nog vakna i soffan... lutar åt att jag kollar på matchen på den bärbara datorn i sängen istället så somnar man skönare :D

Vi höres.

Lite nattmusik kanske?

Johnny Cash & June Carter - If I were a carpenter

Johnny:
If i were a carpenter
And you were a lady.
Would you marry me anyway?
Would you have my baby?

June:
If you were a carpenter
and i were a lady.
I'd marry you anyway.
I'd have your baby.




Kommentarer
Postat av: Maria

I'd marry you and have you baby anyday baby! ;)

2009-01-17 @ 02:22:33
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/
Postat av: Majsan

Värst va huslig du blivit :-) Hoppas du får fint där hemma. Kram!

2009-01-17 @ 09:48:01
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0