Böcker.

Har det senaste halvåret börja på att läsa böcker... ja det är inget som hänt tidigare.

Kan nog räkna på halva lillfingret antal böcker jag läst sedan "tvångsläsningarna" som man var tvungen att göra i skolan.

Sedan jag flyttade ner till Maria i mars så har jag läst ut tre böcker och håller i skrivande stund på att läsa två stycken böcker och det är Brödraskapet av John Grisham och Predikanten av Camilla Läckberg.

Här är listan på utlästa böcker iaf:


Danslärarens Återkomst av Henning Mankell
Betyg: XXXXX (5 av 5)


Isprinsessan av Camilla Läckberg
Betyg XXXX0 (4 av 5)


Agenten - John Grisham
Betyg: XXX00 (3 av 5)

Boken handlar om en advokat som sitter inne med hemligheter som CIA inte vill att någon ska få reda på. Agenten sitter inlåst i fängelse men CIA lyckas att få presidenten att benåda honom och han släpps på "fri fot" och blir undangömd i Italien men ständigt bevakad av CIA som sedan läcker ut information till flera länder, som vill se honom dödad, att Agenten är frigiven. En kamp om att överleva och samtidigt rentvå sitt namn gör att boken är spännande. Jag läste ut den här på tre dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0