Utbildningar sökta till hösten

Idag bestämde jag mig för att leta upp några utbildningar som jag är intresserad att påbörja till hösten.

Fyra stycken ansökningar är inlämnade och nu återstår bara väntan. Samtliga utbildningar är på distans och det är fyra olika orter som arrangerar utbildningarna. Kristianstad, Gävle, Bollnäs och Örebro.

De utbildningar jag sökt är dessa:

Webbdesign och grafisk design | 30hp
Högskolan Kristianstad, Ortsoberoende, HKR-31269

Driftteknikerprogrammet | 120hp
Örebro universitet, Örebro, ÖU-50908

WWW-teknik, design och konstruktion 1 | 7.5hp
Högskolan i Gävle, Ortsoberoende, HIG-13244

Tekniker - CAD | 40p
Kvalificerad Yrkesutbildning (KY) Bollnäs folkhögskola

Alla fyra är inom områden som jag är rätt intresserade av och det blir som sagt väldigt intressant och se om man blir antagen till någon utav dessa.

Jag hoppas mest på att komma in på den utbildning som är i Örebro eller den i Kristianstad, tur att det är på distans.
Driftekniker utbildningen i Örebro är det bara två träffar per termin nere i Örebro resten sköts på distans via internet. Webbdesign och grafisk design i Kristianstad är nätbaserad vilket är tur... inge kul och dänga ner dit flera gånger per termin :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är duktig du älskling! stolt

2009-04-14 @ 20:27:44
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0