Sommar för några dagar sedan, nu snöar det!!!

Man har haft det på känn flera dagar, varit iskallt väder sedan i måndags och igår kväll kom snön och det snöar fortfarande!


Annars började veckan skapligt bra, jag trotsade det kalla vädret både måndag och tisdag för att ta en entimmespromenad varje kväll men efter promenaden på tisdagen kände jag mig hängig och fick frossa. Slutade med en förkylning och feber så det blev två sjukdagar, inte bra för ekonomin.

Nu är det fredag och jag är pigg igen. Funderar på att skjuta upp eventuella promenader ett par dagar. Vill ju inte ligga sjuk i helgen.

Tog en bild genom fönstret på jobbet idag när jag kom hit och det är ju inte vidare muntert eller hur?

image30



På måndag ska jag ha möte med chefen, ska få reda på min nya lön då som jag väntat på sedan i November då jag bytte arbetsuppgift på jobbet.  Förhoppningsvis blir det en bra höjning, dessutom retroaktivt från November :-)
Sen ska ju den vanliga fackliga höjningen läggas på också om de gör som jag begärt.


Kommentarer
Postat av: kristina

Illa med snö nu.. Lider med er.
Vi har regn här bara..(hoppas det fortsätter att regna :P)

2008-05-16 @ 10:07:28
URL: http://kristinapersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0