Tidigt morgon för ovanlighetens skull.

Vet inte riktigt vad som börjar hända, de senaste helgerna, med undantag för förra lördagen, så har jag börjat vakna tidigare och tidigare.  Jag som alltid har sovit till tolv, ett och ibland vaknat runt två har nu börjat vakna runt elva fast jag inte går och lägger mig någe tidigare.

Idag vaknade jag redan runt kl 10 men sitter fortfarande med morgonfrilla och funderar vad jag ska göra med dagen medans det är ljust ute.


Har joxat lite med datorn som jag besämde mig för att installera om igår, som alltid j-ligt mycket jobb att få ordning på allt men jag tror det börjar arta sig skapligt.

Sitter och kollar på NHL 08 spelet till PS3 som brorsan köpte, tack ska du ha bror för den. Du får pengar senare :).  Har inte fått konsollen än, väntar ivrigt på denna.

Ni som inte läst brorsans blogg har kanske inte sett att jag lyckades vinna ett PS3 på en auktion. Inte illa att betala ca 200 kr för ett PS3.  Men sådan tur lär man inte ha igen, men imorgon ska jag ta hem miljonerna på Lotto hehe.


Skulle vara skönt att få lite frihet på den sidan och det skulle vara ännu skönare att ge tillbaka lite till de nära och kära som stött en under alla åren.


Näe, nu när jag inte sitter bakom en brandvägg på jobbet så kan jag passa på och lägga in den där låten som jag talade om i förra inlägget.


Brad Paisley - Whiskey Lullaby
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0