Skridskoåkning för näst sista gången.

Jaha, det blev stress på slutet. Fick dras med en kund till kvart över fem, sen med språngsteg till mor å far och slängde i mig lite stekte päla å lax, rester från påskbordet men gott var det. Sen hem och byta och och ner till ishallen där det dags för skridskoåkning med puck och klubba vid 18 tiden.

Vi va bara 6 stycken + en målvakt så det blev inte mycket till vila men "gu va role da va".  Fick som vanligt hutlöst ont i fötterna så man åker ju som en anka på stylter men lite fart under skridskorna fick jag bitvis.

Försökte lira lite den här gången, slå lite svåra passningar och sånt och endel lyckades medans andra var indianare som Calle Johansson skulle skrika rakt ut om han såg på Canal+

Sista skridsko passet blir nu på fredag sen är nog inte isen allt för bra och åkvänlig efter det, den har rätt bra ändå i dag men känns att den börjar mjukna lite men fortfarande 1000 gånger bättre än den i både Brunflo och Östersund vid matchspel.

Jo, fick fakturan från bidleaders idag, 199kr ska jag betala för mitt Playstation 3 som jag vann på "bjud lägsta budet auktionen" sen får jag det ca 2 veckor efter att fakturan är betald. RÄtt intressant och se va det är för en konsoll, ska va jäkligt bra har jag hört.

Inte så mycket mer som hänt idag så jag får väll skriva mer när något mer händer. Ska fixa lite fika nu serru :)


Dagens tips i låtväg...

Iron Maiden - Only The Good Die Young

"Only the good die young,
All the evil seem to live forever"



Kommentarer
Postat av: Majsan

Njae.. men tanke på att resten av turnen, inkl spelningar i frankrike, portugal, spanien och italien också är inställda så blir det kanske nån gång i juli/augusti... om man räknar med rehab efter operation och lite röstträning...

2008-03-26 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0