Back in business....

Ja, då var man tillbaka på jobbet igen då. Bara en timme kvar att jobba, ska bli så skönt att komma här ifrån även om det bara är för lite mer än 12 timmar sen sitter man här i stolen igen och svarar på aningen dumma frågor.

Ska iväg och åka skridskor för sista gången denna säsong, hoppas isen är hyfsat bra iaf, de stängde aggregatet i ishallen förra helgen så det kan va lite slask på ytan kanske. Det har ju iofs varit kallt under helgen så naturisen kanske håller sig utan aggregat ett tag till.

Glömde mobilen hos föräldrarna igår kväll och märkte det inte förrens när jag skulle gå och lägga mig vid ett tiden i natt och tyckte inte det var läge att hämta den då.

Blev iaf påmind två gånger i morse att jag glömt den. först av pappa som ringde och väkte mig när mobilens väckarklocka ringde strax före sju så tack för den väckningen. Sen ringde mamma när jag var i stressmoment 2 strax före kvart i åtta men det är ju bättre att bli påmind två gånger än inte alls :)

Va sophämtning idag och jag skulle va duktig och ställa ut soptunnan vid vägen för att få den tömd men tusan, tunnan hade frusit fast i backen så jag fick inte loss den så det får bli att vänta 3 veckor på nästa tömning, tur att den bara är halvfull.

Näe, nu ska jag sitta av de avslutande 30 minuterna ;) och sen ladda för skridskoåkningen vid 18 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0