Äntligen är det helg igen!!

Jaha, då har man avverkat fyra jobbdagar så var det helg igen då.

Varit rätt lungt på jobbet idag, så pass lungt att jag fick kompledigt från kl. 15.00.

Har varit och åkt skridskor för absolut sista gången för denna säsongen och fick fasligt ont i fötterna igen!
Blir nya skridskor till hösten, det är en sak som är säkert.

Fick post avi'n för mitt Playstation 3 idag men paketet hänger sig i Ånge som vanligt, får hämta det tidigast på MÅNDAG! fan va trist att få Avin på en fredag men inte kunna hämta ut det förrens efter helgen.
Ja, ja, lär nog hålla ett öga på kolli spårningen på postens hemsida, kanske kommer det till ICA tidigare än Måndagen så då brukar det inte vara nå problem att hämta ut det iaf :)

Annars då så har det inte hänt så mycket, ska fixa lottoraderna för lördagens dragning och håller återigen tummarna för den där storvinsten. När ska det bli min tur fru fortuna?

En annan väldi roli grej är en istapp som hänger från takrännan på verandan, tappen är säkert 1 meter lång om inte längre. Sträcker sig från takrännan och strax nedan för räcket på altan. Har knäppt kort på den med mobilen så det lär dyka upp en bild här om jag orkar fixa till det, OM någn vill se den så skriv kommentar så kanske jag skyndar på upplägget.
När jag kollar ut genom fönstret och kollar på Istappen så tänker jag genast på filmsekvensen i Sällskapsresan: Snow Roller när Björn Granath ropar Herr Ober, Eis bitte och krögaren tröttnar och går till takrännan och tar ner en stor isklump hehe.

Näe, nu ska jag ta något och dricka, törstig efter skridskoåkningen.

Vi höres.

Dagens tips i låtväg..

Jerry Williams - Vintersaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0