Snökaos? Näe, bara när det snöar hos AB redaktionen

Snöat oavbrutet de senaste nio timmarna men vad skönt det är att slippa se stora rubriker hos Aftonbladet om snökaos :) Har närmare 30 cm snö här nu och jag hoppas den här snön blir kvar så vi får en vit jul.

Skottat infarten en gång redan sedan jag kom hem från jobbet men det var för ca tre timmar sedan och nu har det kommit ytterligare 5 cm snö.

Strömmen var borta en sväng också, hela Sveg var nedsläckt en stund, men som tur va kom strömmen tillbaka efter ett kortare avbrott.

Idag var jag och postade mina första Tradera saker som jag sålt. Fick in närmare 500kr för de tre saker jag hade ute på auktion så det känns skönt. 

Just nu har jag inte någon större llust att göra något alls, har ingen inspiration alls till att göra något just nu. Har iaf satt upp adventljustaken i köksfönstret, måste införskaffa lite mer julsaker så jag kan pynta till det lite och få in lite julstämning, En ljusstake gör ju inte så stor inverkan på mysigheten.

Har inte mycket mer och ta upp just nu.

Kommentarer
Postat av: Olov

Duu! JA måste komma över med stolen till dig. Kan ju ta med granen då med kanske? O lite granpynt om du vill? Ja orkar inte ha ett plastträd i min lägenhet i år :)

2008-12-03 @ 23:54:37
URL: http://olovstener.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0