Tröttsam vecka till sitt slut

Då var ännu en vecka över, varit en upp och ner vecka den här gången. Halvstressigt på jobbet, lite underbennade men som tur va ringde det inte så farligt som befarat med tanke på bemanningen.

Hämtade ut mitt Playstation 3 på tisdagskväll och det är kanon bra, hur läckert som hellst. Nu behöver man bara en bra TV så man kan utnyttja det fullt ut, lite halvtaskig bild på min gamla TV men det lär dröjja tills man får råd att köpa sig en bättre TV. 

Har bara ett spel så här långt, NHL 2008 men gu va roligt de är, men svårt när man inte har memorerat alla funktioner på handkontrollen. Finns ju några knappar och spakar och hålla reda på.

Ingen skridskoåkning ikvääll så jag har varit rätt rastlös idag efter jobbet när man är van att glida runt på en is en stund på fredagkväll.

Inget planerat att göra i helgen, har som vanligt inga pengar så det blir nog återigen en lugn helg.
Börjar bli sugen på lite action men frågan är vad man ska hitta på.

Näe nu skiter jag i det här för i kväll, orkar inte skriva nå mer..

Dagens låttips.

Takida - DIe Alone




Kommentarer
Postat av: big mama

Gör som din bror titta på lite annat än sport på TV
Det är ganska bra program ibland

2008-04-06 @ 08:49:49
Postat av: Jag

Kollar int eså mycket på sport på TV.... Hade ju spelat TV Spel ju hehe

2008-04-08 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0