Ännu en helg är här

Jahapp, då har man jobbat en vecka igen då, det har varit rätt lungt den här veckan så det har varit rätt OK att jobba men man får ju alltid några strulisar men det löste sig i slutändan iaf.

Har inte gjort nå speciellt den här veckan, har mest slappat. Var iofs ute och gick en sväng på torsdagkväll efter GAIS - IFK Göteborg matchen var slut på TV. Va klart och lite kallt men ändå skönt.

Till veckan ska bilen äntligen in på service så då blir den fixad men nu har man börja vänja sig med att gå överallt så det lär nog bli att den står lite efter servicen också. Det är rätt skönt att va ute och gå och filisofera för sig själv.

Det flyttades endel labbutrustning på jobbet idag och det stod utspritt på golvet runt omkring där man satt och jobbade och en kollega ropade högt när han gick förbi att det var ju knapp så man tog sig fram så jag gick iväg till han och sa att det är en sån där Labb-yrint de skulle bygga inte ett Labb-rum.
Man kan väll kalla det för dagens lägsta och sämsta skämt från min sida hehe

Händer inte så mycket för mig just nu, känns mest om att man är i viloläge i väntan på bättre tider men får hoppas att det blir bättre ju närmare sommaren och semestern man kommer.

Käkade pizza med brorsan efter jobbet idag, första gången han hinner äta upp en pizza före mig så han må nog ha varit hungrig hehe. görgo pizza, tog en sån där stark (nr 42 på Svegskrogens meny) men den är himla god.

Kollade på ett pilotavsnitt av en ny serie som verkar vara rätt intressant.

Verkar som att den tar vid där senaste Terminator filmen slutade, det blir intressant och se hur den serien urartar.

"Terminator: The Sarah Connor Chronicles" heter serien ifall någon mer är intresserad.

Imorgon blir det en slappadag, ska nog lyssna på fotboll från England, Walsall har bara tre matcher kvar på säsongen och man har Fortfarande en chans att ta den sista playoff platsen om Leeds Utd förlorar sina matcher och Walsall vinner sina så lyckas man med det man innan säsongen trodde skulle vara omöjligt.
Vi är för närvarande fyra poäng efter Leeds och det är nio poäng att spela om så chansen finns.
Imorgon spelar Walsall hemma mot Bournemouth.

Längtar tills den dag man har råd att åka över och träffa alla man lärt känna där borta och kolla på lite fotboll och besöka några pubar. Nån som är intresserad att hänga på isåfall?

Näe, nu ska jag kolla om det är något vettigt på TV'n. Trött i ögonen ikväll också så det lutar åt en tidig kväll... så det blir väll sängen vid två tiden då haha.

Dagens låttips:

Everlast - White Trash beautiful



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag idag? :)

2008-04-18 @ 22:36:57
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: kalamankala

Om du hade varit jag då hade du varit samma glada skit som varje dag du äter mat i skogen medans jag springer iväg i matsalen som matsalen jagar mig medas maten äts i matsalen.

2008-04-18 @ 22:37:30
URL: http://kalamankala.blogspot.com/
Postat av: PizzaoloF

Är grymt stolt att ja smällde i mig flottet före dig :D Senast jag var före dig var ju 2005 när du tryckte i dig en påse jordnötsringar innan dig :D

2008-04-18 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0