sOligt och underbart skönt

Hur skönt som helst att det är soligt, varm och lite fläktande vindar ute för att svalka en av och till.

Det enda tråkiga med sommar är gräsklippningen och kollar man ut genom fönstret nu så ser man att gräset borde klippas, skulle egentligen behövts göras förra veckan.
Får nog trotsa latheten och gå ut och göra ifrån mig detta nu så är det gjort.

Det är ungefär som på vintern med snöskottningen enda skillnaden är att snön inte växer så mycket när det väl har landat.

Egentligen skulle jag knäppt kort och satt ut här men gräset ser för jävligt ut rätt sagt så det törs jag inte :-)


Ne... nu måste jag ut och valla gräsklipparen.... vi höres.


Kommentarer
Postat av: Stureebruur :E

AAhh fy fan va jobbigt de är då hehe... kombinera nytta med nöjje. av med tröjjan o sola sig under tiden... de skadar aldrig :)

2007-06-08 @ 18:53:39
Postat av: Majsan

Åh, va du skriver sällan!

2007-07-09 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0