Åter tillbaka i vardagslunken

Det var väldigt skönt att komma ifrån och åka iväg och hälsa på syster med familj nere i Skåne i helgen som gick.

Redan efter två dagar på jobbet är man redan less, skönt att man bara jobbar onsdagen och sedan är ledig två dagar. Det mindre roliga är att man nu ska jobba fyra helger på raken :-(


Mitt favoritfotbolls lag i England, Walsall FC har släppt bilder på nästa säsongs matchtröjor. Ni kan se bild på min Walsall sida hos Svenskafans.com.


Funderar på att skicka mail och visa mitt intresse att spela fotboll med vårt lokala division 5 lag men min klass som fotbollsspelare är inte på den nivån.


Även mycket glad över att Vancouver Canucks vann 7e och avgörande matchen mot Dallas Stars och är nu vidare till nästa omgång i slutspelet där man möter Anaheim.

Kommentarer
Postat av: orlof

Klart du ska va med o spela fotboll... de behöver nog alla ben de kan få tag på.

2007-04-24 @ 21:42:46
Postat av: Anonym

Håller med broder. Klart du ska spela. Om inte annat så kan du ju fylla ut träningarna ;-)

2007-04-29 @ 11:08:56
Postat av: Stenaldo

Det enda jag fyller ut just nu är tröjan :-D

2007-04-30 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0